Strategie

"If I had eight hours to chop down a tree, I’d spend six sharpening my axe," zei Abraham Lincoln. Succes begint met goede voorbereiding, en dat is hoe wij werken: scherp, voorbereid en betrokken. Dit zie je terug in alles wat we voor jouw organisatie doen.

Merkstrategie

Kiezen om gekozen te worden. Dat is doorgaans een bekende wet binnen marketing en communicatie. Wij denken na over de wijze waarop een merk zich plaatst in de wereld én de digitale wereld. Menselijke merken zijn krachtig en wij zoeken altijd deze menselijke kant van jouw merk op. 

Merkidentiteit en positionering

In beeld, vorm en taal zijn alle verhalen te vertellen, dus ook die van jouw merk. Maar hoe ziet dat er uit? Dat is wat wij voor jouw merk creëren. Een sterke merkidentiteit die de wereld raakt en je merk laat spreken. Een merkidentiteit gaat verder dan beeld, taal en geluid, hij gaat over wie een merk is. In de omgang, voor de medewerkers en voornamelijk voor je klanten. Wat ze zien moet hetzelfde zijn als wat ze ervaren en andersom.

Een handige folder binnen de merkidentiteit van 365zon, gemaakt door Human Digital.
Een ludieke campagne uiting binnen de merkidentiteit van 365zon gemaakt door Human Digital.

Digitale strategie

Een digitale strategie gaat wat ons betreft niet over technologie. Een goede digitale strategie gaat over de wijze waarop mensen jouw merk en bedrijf op een digitale wijze ervaren en willen ervaren. De wereld digitaliseert en daarin zien we dat de interactie tussen mensen en merken steeds sneller verandert. Door technologie zijn mensen sneller in staat van gedachte te veranderen en te vinden wat ze zoeken. Wij zorgen voor een heldere digitale strategie die aansluit bij jouw doelgroep en past bij de mensen voor wie je het doet. Wij zetten hierin de mens voorop en bieden jouw organisatie een beeld van de toekomst.

Heb je een vraag of wil je meer informatie ontvangen? Neem gerust contact op!



Gebruikersonderzoek

Optimale aansluiting op de wensen en behoeften van de mensen voor wie jij werkt. Dat is waar wij voor gaan. In plaats van zélf te bedenken wat goed voor hen is, pakken we het anders aan. Door goed naar jou en je klanten te luisteren, leggen we de vinger op de juiste plek. Met als doel: een digitale aanpak die hen van dienst is, op een manier die jij voor ogen hebt. 

Het onderzoek dat we doen passen we aan op de situatie en vraag. We organiseren laagdrempelige enquêtes, één-op-één interviews en/of (meerdere) focusgroepen. In overleg met jou, onze klant, stellen we zo alles in het werk om de onderste steen boven te krijgen. Zo hebben we de doelgroep 100% scherp voor we beginnen aan een strategie of plan van aanpak. De onderzoeken vertalen we naar herkenbare persona’s en duidelijke customer journeys. Met als doel: maximale impact op je digitale kanalen. Fijn voor jou én voor je klant.


Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.