Concept & Design

Een eerste indruk maak je maar één keer. Dat is digitaal niet anders. Dit bepaalt namelijk hoe je merk of product wordt ervaren, dat je herkenbaar bent en dat mensen graag voor jouw merk kiezen. Goed design ondersteunt en versterkt het gebruiksgemak van bijvoorbeeld je website. Met een prikkelend, prettig ontwerp zorgen we ervoor dat jouw merk mensen raakt.

Digital design

Vanuit het concept werken we naar digital design dat goed aansluit bij de wensen van jou en je klanten. Door gebruik te maken van kleur, typografie en layout zorgen we dat je digital oplossing persoonlijkheid, gevoel en stijl krijgt. Zo bepalen we samen je digitale gezicht en persoonlijkheid: vriendelijk, vrolijk, serieus, stijlvol, technisch of juist cutting edge? Wij gaan de uitdaging graag met je aan!

De kunst van het verleiden is een factor bij digitaal succes. Is conversie één van je doelen, dan zetten we daar op in. Kleurenleer en kleurenpsychologie gebruiken we om mensen een gevoel van vertrouwen mee te geven, of over te halen om tot een actie over te gaan.

Afhankelijk van het type digital oplossing leggen we het design vast in een style guide, zodat je ook in de toekomst alle stijlelementen op een rij hebt. 


Responsive webdesign

Als alle wegen naar Rome leiden, dan is je website in het digitale landschap vergelijkbaar met deze Italiaanse stad. Dit is namelijk de plek waar je mensen via verschillende digitale kanalen naartoe leidt. Super belangrijk om dit perfect aan te laten sluiten op alle soorten devices dus! Met responsive webdesign ontwerpen we een website waar jouw doelgroep blij van wordt. Door slimme interactie en vormgeving spreken we hen op alle apparaten en op elk formaat scherm op de juiste wijze aan. De customer journey nemen we hierin vanzelfsprekend mee. Door een juiste balans tussen merkbeleving, positionering én verhoging van je conversie zorgen we voor een website die voor iedereen en overal optimaal presteert. 

Concept & Design | Dienst Human Digital

Usability onderzoek

Is wat je gisteren bedacht, morgen nog steeds relevant? Ontwikkelingen in de digitale wereld gaan snel. Enorm belangrijk dus om regelmatig te checken of jouw digitale kanalen nog aansluiten bij de mensen voor wie je werkt. Dat is wat we met usability onderzoek doen. En dat testen doen we het liefst met mensen die ook daadwerkelijk onderdeel zijn van je doelgroep. We laten mensen gericht gebruik maken van de website, app of andere digitale uiting en vragen hen hoe zij deze beleven. Kunnen ze vinden wat ze zoeken? Begrijpen ze wat ze lezen en zien? 

Met speciale software monitoren we gericht gedurende zo’n onderzoek en verzamelen we waardevolle informatie. Om dit vervolgens weer om te zetten in een sterk advies én heldere actiepunten voor de toekomst. Het resultaat? Nóg betere online prestaties, waardoor jij sneller je doelen behaalt. We gaan graag voor je aan de slag!  


Neem contact op voor meer informatie

Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.