Support en beheer

We kunnen bedenken, ontwerpen en bouwen wat we maar willen. Uiteindelijk zal een digitaal product, website of app ook online beschikbaar moeten worden én vooral online blijven. Met bewezen techniek, klantvriendelijke processen en hoge standaarden zorgen wij ervoor dat jouw organisatie maximaal ondersteund wordt.

Digital support

Wij streven naar een lange termijn relatie met al onze klanten. Daarom houdt onze service niet op nadat een digitaal product of website is opgeleverd. Wij houden ervan om duidelijke afspraken te maken over wat we van elkaar mogen verwachten en leggen dat altijd vast in een Service Level Agreement.

Als klant kun je via onze support omgeving volgen wat er met je vraag of wens gebeurt en houden we je proactief op de hoogte van de voortgang. Onze support manager is altijd bereikbaar en zet altijd die extra stap om je te helpen. We hebben dedicated support-engineers beschikbaar voor de ondersteuning en weten met onze flexibele schil ook buiten kantoortijden jou altijd te helpen.

Applicatiebeheer

Een website, app of digitaal platform heeft onderhoud nodig. In de digitale wereld hoeft jouw digitale product wellicht niet te veranderen, maar de wereld om ons heen verandert continu. 

Dat maakt dat we periodiek kijken naar de technische gezondheid van jouw website, app of digitale platform. We verzorgen tijdig de updates die nodig zijn, kijken naar de belangrijke log-bestanden en houden nieuwe ontwikkelingen voor je in de gaten. 

Met ons applicatiebeheer zorgen we ervoor dat de website, app of platform gezond blijft en een sterke basis kan vormen richting de toekomst.

Hosting

Bij hosting staan stabiliteit, snelheid en veiligheid voorop. Als klant moet je daar blind op kunnen vertrouwen. Daarom besteden we veel zorg aan het onderhoud en beheer van onze webservers. Wil je liever hosten op je eigen omgeving? Ook dat is mogelijk. (Maar we stellen dan wel een paar eisen)

Voor iedere organisatie of project kijken we naar de juiste oplossingen en geven hierin een professioneel advies. We kijken naar hosting middels de cloud (Microsoft Azure), virtualisatie of eventueel hosting binnen jullie eigen locatie (on-premise) en bepalen samen welke mogelijkheden het beste bij jouw organisatie en passen. 

Wij maken gebruik van een professioneel datacenter en beheren onze websites 24/7. Onze omgeving biedt automatische beveiliging tegen aanvallen van buitenaf. Websites, applicaties en processen worden voortdurend gemonitord en onze beheerders krijgen realtime pushberichten wanneer er afwijkingen worden gedetecteerd. Je data is bij ons in goede handen en dat is voor jou een prettige gedachte.

We garanderen uptime van 99%, onze software is altijd up-to-date, en alle gegevens wordt automatisch gebackupt. Als er in uitzonderlijke gevallen toch iets misgaat, dan ondernemen we altijd direct actie.

Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.