Slim wonen, comfortabel leven
- Merkstrategie
- Merkidentiteit en positionering
- Digital Design
- Development
- Umbraco CMS
De vraag
De tijd dat zonnepanelen uniek waren is voorbij. Ook grote energieleveranciers en retailers mengen zich in de strijd om goedkopere en betere oplossingen te bieden aan consumenten. Daarom vroeg 365zon ons om de identiteit te versterken en mensen écht te verbinden aan het merk.
Onze oplossing
Met een nieuwe positionering met bijpassend communicatie- en stijlconcept gaven we de nieuwe koers stapsgewijs gedaante. En laadden we die nieuwe koers binnen en buiten de organisatie met een sterke totaalbeleving. Van offline tot online, van logo tot communicatie en van printmedia tot online platform. Typisch '365zon' is zichtbaar en voelbaar in álles.
Door integratie met SalesForce digitaliseerden we vrijwel de volledige ‘klantreis’: van oriëntatie tot installatie. Dat versterkt een naadloze merkbeleving op alle fronten. Slotsom: een betere user experience voor gebruikers, eenheid in de merkbeleving, meer waardevolle en relevante features én een efficiëntere werkwijze voor 365zon.
Het resultaat
De nieuwe positionering van 365zon weerspiegelt de belangrijkste en meest onderscheidende waarden uit het merkprofiel: de persoonlijke aanpak, oplossingsgerichtheid en kennis van zaken. Vanuit deze positie definieerden we een nieuwe merkstrategie en zorgden we voor vertaling naar een vernieuwde visuele identiteit en bijpassend communicatieconcept. Zo is 365zon helemaal klaar om haar ambitie klaar te maken!
Menselijk, kleurrijk, positief en flexibel. Dat is wat 365zon in al haar uitingen uitstraalt. Een vernieuwde visuele identiteit en website waar wij maar wat trots op zijn!
Welke uitdaging heb jij?
Wij helpen je verder!- Marc Gutlich
- +316 14 80 80 60
- marc.gutlich@humandigital.nl