Zorgeloze Black Friday met deze softwareoplossing

Een geruststellend gevoel: meldingen binnenkrijgen dat je platform op basis van bezoekerspieken automatisch opschaalt. Zijn het niet de Black Friday sales, dan komt het door kerstverkopen, Valentijnsdag, de lancering van een nieuw product, e-mail campagne of die ene influencer die met een nieuwe jeans staat te shinen. De triggers voor hoge bezoekersaantallen kunnen door allerlei factoren ontstaan. En dat is natuurlijk fijn. Maar voor sommige verouderde software en monolitische platformen is het moeilijk het hoofd boven water te houden tijdens deze piekmomenten. 

Digital marketing
21 november 2023
Marc Gutlich

Klantervaring verbeteren

Downtime en een trage paginasnelheid staan voor e-commerce managers of online teams gelijk aan het verliezen van verkopen, en dus omzet. Maar ook overuren, kosten om het platform online te houden en te verbeteren dragen niet bij aan een verfijnde klantervaring. Je wil dat jouw e-commerce platform 365 dagen per jaar op elk moment van de dag, voldoet aan de wensen en eisen van je online klant.

Commercetools

Tijd voor verandering! Leg de focus op hetgeen ertoe doet en dat is een happy online ervaring bezorgen aan je online shoppers. Wij kunnen daarbij helpen met Commercetools als motor voor je e-commerce platform. Een softwareoplossing die er voor zorgt dat jij zorgeloos toewerkt naar een happy Black Friday én alle andere mogelijke piekmomenten. Dankzij haar API-first en headless cloud-benadering volgens het MACH principe, is Commercetools dé oplossing voor jouw online hoofdpijndossier.

Met Commercetools naar een hoger online niveau?

Wij laten je graag zien hoe Commercetools jouw organisatie helpt aan online service verbetering. Neem contact op met Marc via marc.gutlich@humandigital en zorg voor dat piekmoment!


Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.