De juiste focus voor jouw website

Leuk dat je onze site bezoekt, dan heb jij de interactieve kaartenset ontvangen!

Een ideaal hulpmiddel om je huidige situatie te analyseren en mogelijk nieuwe kansen voor jouw digitale strategie aan het licht te brengen. Lees op deze pagina meer over digitale strategie en bekijk de spelregels van het spel.

Meer informatie?

Stel ons gerust je vraag!

Geef jij je website de juiste focus?

Sta je aan de vooravond van een nieuwe online omgeving? Of staat het in de jaarplannen voor dit jaar of volgend jaar? Wij helpen je graag op weg. Achter het maken van een goede website gaan namelijk veel keuzes schuil, zoals: 

  • Hoe zorgen we voor een platform dat leden betrokken houdt en actief deel laat nemen?
  • Hoe maken we de site toegankelijk, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk voor verschillende leden?
  • Hoe creëren we een website die de missie en waarden van jouw organisatie duidelijk overbrengt, en tegelijkertijd zorgt voor een sterke binding met bestaande leden en de werving van nieuwe leden stimuleert?

Leden verwachten online een waardevolle, interactieve ervaring die hen verbindt met de organisatie en elkaar. Een goed ingerichte website, afgestemd op hun behoeften met gepersonaliseerde content en interactieve functies, versterkt de relatie en vergroot betrokkenheid. 

Wat kan Human Digital voor jou betekenen?

  • Strategie
  • Concept & design
  • Techniek
  • Online marketing
  • Support & beheer

Welke uitdaging heb jij?

Wij helpen je verder!

Voorbeeldcase: STL

Het Sectorinstituut Transport en Logistiek (STL) is dé plek voor alle vragen, inspiratie en advies in de wereld van transport en logistiek. Samen met STL keken we kritisch naar de huidige positionering en naar het online landschap waarin zij zich bewegen. De uitdaging was duidelijk: digitalisering vraagt om een vernieuwde aanpak om doelgroepen effectief te bereiken.

Het resultaat?

In samenwerking met STL ontwikkelden we een platform dat werkzoekenden, werkgevers, werknemers en scholieren direct naar de juiste informatie leidt. Een platform waarbij taalgebruik, interactie en toegankelijkheid perfect is afgestemd op de doelgroep. 

Een aantal voorbeelden:

  • Met keuzehulpen en een duidelijke thema structuur helpen we bezoekers snel aan relevante antwoorden in het uitgebreide aanbod. 
  • Via video’s, ervaringen en quizzen promoten we het werken in de transportsector. 
  • Werkgevers en werknemers brengen we snel bij thema’s als carrièremogelijkheden, opleiding, salaris, veiligheid en verzuim. 
  • Toch persoonlijk advies nodig?  Bij iedere klantreis door de website leidt tot de mogelijkheid om contact op te nemen met een expert. Zo komen online en offline dienstverlening van STL perfect samen.

STL is haar doelgroep nog beter van dienst met een flexibel en schaalbaar platform waarbij de vraag van de bezoeker altijd voorop staat. Voor nu én voor in de toekomst.

Het interactieve kaartenspel

Lees de spelregels:

  1. De interactieve kaartenset bevat 6 categorieën met zes verschillende vragen: 1 t/m 6.
  2. Deel per categorie één vraag uit aan je collega van het marketingteam.
  3. Tijdens de marketingmeeting beantwoordt iedereen één voor één de vraag op hun kaart. 
  4. Elke vraag wordt besproken binnen een tijdslimiet van maximaal 5 minuten.
  5. Eén persoon maakt aantekeningen van de antwoorden en deelt deze naderhand met het team. 
  6. Na het beantwoorden van alle vragen in één categorie, wordt het spel herhaald met een nieuwe categorie tijdens de volgende marketingmeeting.
Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.
Akkoord Aanpassen Weigeren