Verhoog je digitale volwassenheid

en groei sneller

Ontwikkel een winnende omnichannel digitale identiteit en trek een breed publiek aan met naadloze digitale ervaringen. Versnel je digitale transformatie en geef je bedrijfsgroei een boost, waar je ook bent op je digitale reis. Overtref de groeiende klantverwachtingen en streef je concurrenten voorbij met intuïtieve, uitgebreide tools en door je individuele digitale volwassenheidsniveau te begrijpen. Maak je online aanwezigheid vandaag nog toekomstbestendig!

Een toekomstbestendige DXP


In het digitale tijdperk, oververzadigd met online content, moet je vechten om klanten aan te trekken, hun aandacht vast te houden en hun interesse vast te houden op weg naar een aankoop. Het is daarom essentieel om een sterke, omnichannel digitale identiteit te ontwikkelen om relevant te blijven in deze strijd. U moet precies weten wie uw klanten zijn, wat ze zoeken, een persoonlijke relatie met hen ontwikkelen en winnende digitale ervaringen rechtstreeks aan hen leveren via alle kanalen en apparaten.


De enige haalbare manier om deze steeds groeiende eisen van de klantenmarkt bij te houden en te overtreffen, is door te investeren in voortdurende innovatie. Door de juiste digitale technologieën te implementeren en toe te passen, blijf je voorop lopen. Een digital experience platform (DXP), dat krachtige functies van contentbeheer, digitale marketing en digitale commerce combineert, is de perfecte manier om verbluffende digitale ervaringen te bieden die de aandacht van je klanten trekken, ze loyaal maken aan je merk en jouw omzet laten groeien.

Digitale marketingtools

Een contentmanagementsysteem (CMS) was lange tijd de basis van het werken met online content en het opbouwen van een digitale identiteit. Maar om rechtstreeks met je online doelgroepen te praten en hen te ondersteunen tijdens hun hele klantreis, moet je veel andere, meer geavanceerde tools en een sterke digitale marketingstrategie implementeren.

Je klanten verwachten dat je je digitale communicatie naar hun smaak afstemt door contentpersonalisatie en dat je sterke relaties met hen opbouwt via e-mailmarketing en social media. Het is ook onvermijdelijk om je zoekresultaten te verbeteren door gebruik te maken van zoekmachineoptimalisatie (SEO) en om te controleren welke soorten inhoud het beste voor jou presteren, door gebruik te maken van A/B-testen, zodat je online inhoud relevant blijft en succes oplevert. Tegelijkertijd bespaart het gebruik van marketingautomatisering je team kostbare tijd en moeite. Door dit te doen, vergroot je de kans op conversie door tijdig relevante inhoud te leveren die klanten opleidt en verleidt, zonder dat je dit allemaal handmatig hoeft te doen.

Ontdek jouw digitale volwassenheidsniveau

Voltooi het digitale volwassenheidonderzoek, ontdek waar je staat met je organisatie, en leer hoe je het beste gebruik kunt maken van de online marketingfuncties van je DXP.

Maak gebruik van je digitale volwassenheids niveau om het meeste uit je DXP te halen


Een moderne DXP biedt alle benodigde tools die je nodig hebt om met succes een website te runnen en je klanten te begeleiden tijdens hun klantreis. Het gebruik van zo'n platform is echt veelzijdig, perfect geschikt voor alle branches. Het succesvol leveren van goed passende, uniforme digitale ervaringen met het hoogste niveau van efficiëntie is echter rechtstreeks afhankelijk van de digitale volwassenheid van je organisatie.

Als je het individuele niveau van digitale verfijning van je organisatie kent en begrijpt, kun je de juiste tools binnen je DXP kiezen die je helpen je conversies te stimuleren en een positieve ROI te genereren. Het kan een uitdaging zijn om gebruik te maken van geavanceerde digitale marketingtools zonder het risico te lopen waardevolle bronnen te verliezen. Denk aan tools als:

  • contentpersonalisatie
  • marketingautomation
  • SEO 
  • A/B-testen 

Door je digitale volwassenheidsniveau te begrijpen, weet je precies waar je moet beginnen. Bepaal meteen je individuele niveau en bouw een stabiel pad naar succes voor je organisatie! 

Ontdek jouw digitale volwassenheidsniveau

Voltooi het digitale volwassenheidonderzoek, ontdek waar je staat met je organisatie, en leer hoe je het beste gebruik kunt maken van de online marketingfuncties van je DXP.

Een gebruiksvriendelijk platform om aan je digitale behoeften te voldoen


Met Kentico beheer je een enkel platform, onderhouden door een enkele leverancier, met een enkele filosofie achter de oplossing. Dat betekent dat alle tools die nodig zijn voor het bouwen en beheren van een website beschikbaar zijn binnen één enkele interface, en het is aan jou in welke mate je besluit om ze te gebruiken, op basis van de volwassenheid van je digitale ervaring. En wat nog spannender is, wanneer je het gevoel hebt dat je de mogelijkheden van je DXP ontgroeit, kun je gemakkelijk elke externe tool integreren zonder extra moeite.

Deze praktische oplossing, met een gemakkelijke gebruikersadoptie, buigt zich simpelweg om je specifieke behoeften en wensen heen. Het biedt:

  1. Een snelle time-to-market.
  2. Een geweldig rendement op je investering.
  3. Een perfecte oplossing om je bedrijfsgroei te ondersteunen. 

Verbeter je klantervaring (CX), je bestaande product of services en je teamoverstijgende focus. Bereik gemakkelijker meer klanten met naadloos geïntegreerde ervaringen en overtref je concurrenten. En als bonus is een deskundige training en documentatie met slimme DXP-tips en best practices op elk moment voor je beschikbaar, zodat je altijd met vertrouwen winnende digitale ervaringen levert! 

Slimmere resultaten met kunstmatige intelligentie


Maak gebruik van kunstmatige intelligentie en machine learning om je klanten te verbazen met nog relevantere, zeer gepersonaliseerde digitale ervaringen. Door sentimentanalyse te gebruiken bij het maken van inhoud, kun je eenvoudig de toon van je digitale inhoud aanpassen voordat deze wordt gepubliceerd en een positieve merkperceptie teweegbrengen. Krijg een betere perceptie van afbeeldingen met AI-gestuurde beeldherkenning. Het stelt schermlezers in staat om afbeeldingen te beschrijven voor bezoekers met een visuele beperking, zorgt voor relevante inhoud en betere SEO-prestaties, en biedt context aan een webpagina als de site gebroken afbeeldingen tegenkomt. Lever perfect gepersonaliseerde inhoudsuggesties met de AI-gestuurde aanbevelingsengine van Recombee en personaliseer de zoekresultaten van uw bezoekers tot in de perfectie met Algolia.

Geïnspireerd door Kentico Xperience? Vraag om een demo!

Geïnteresseerd in Kentico Xperience, maar je wil meer weten over de mogelijkheden en wat het voor je online platform kan betekenen?

We voorzien je graag van een demo op maat waarin we verschillende functies van Kentico Xperience laten zien. Vul hiervoor onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op.

Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.