Support en beheer

We ontwerpen en bouwen digitale producten die niet alleen online gaan, maar ook blijven. Met betrouwbare techniek, klantgerichte processen en hoge standaarden ondersteunen we jouw organisatie.

Digital support

Wij streven naar een lange termijn relatie met al onze klanten. Onze service stopt dan ook niet na oplevering. Met een Service Level Agreement (SLA) maken we heldere afspraken. Via onze supportomgeving blijf je op de hoogte van je verzoeken, en onze support manager is altijd bereikbaar. Met dedicated support-engineers en flexibele ondersteuningen, helpen we je ook buiten kantoortijden. 

Applicatiebeheer

Een website, app of digitaal platform heeft onderhoud nodig om mee te gaan met veranderingen in de digitale wereld. Wij monitoren periodiek de technische gezondheid, voeren updates uit en houden nieuwe ontwikkelingen in de gaten. Met ons applicatiebeheer zorgen we voor een toekomstbestendige, gezonde digitale basis

Hosting

Bij hosting staan stabiliteit, snelheid en veiligheid voorop. Daarom besteden we veel zorg aan het onderhoud en beheer van onze webservers. Wil je liever hosten op je eigen omgeving? Dat kan, met een paar voorwaarden.

Voor elke organisatie geven we professioneel advies over de beste hostingopties, zoals cloud (Microsoft Azure), virtualisatie of on-premise. We beheren onze websites 24/7 in een professioneel datacenter, met automatische beveiliging tegen aanvallen en realtime monitoring. 

We garanderen uptime van 99%, onze software is altijd up-to-date, en alle gegevens wordt automatisch gebackupt. Als er in uitzonderlijke gevallen toch iets misgaat, dan ondernemen we altijd direct actie.

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Neem gerust contact op!

Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.