Geef jij je website de juiste focus?

Ontdek het tijdens ons online event voor webredacteuren en online communicatieadviseurs in de zorg.
12.00 – 13.00 uur
Achter het maken van een goede ziekenhuis website gaan veel keuzes schuil, zoals…
Op welk deel van de klantreis leggen we de focus?
Hoe sluit de site aan bij apps en mijn-omgevingen?
Wat bieden we andere doelgroepen, naast patiënten?
Hoe maken we de site toegankelijk en begrijpelijk?
In een online kennissessie van ongeveer 1 uur delen we de inzichten die we in onze projecten toepassen.

De sprekers

  • Arjan Zuurbier
    Keuzes met grote impact
    Arjan Zuurbier Communicatiestrateeg
  • Koen Hachmang, Human Digital
    7 factoren voor een goede UX
    Koen Hachmang Creative Lead
  • Mike Lina, Groene Hart Ziekenhuis
    Learnings van een content-beheerder
    Mike Lina Online adviseur Groene Hart Ziekenhuis
  • Dick Gennissen, Human Digital
    Vragen en afsluiting
    Dick Gennissen Gastheer

Human Digital

the people first agency

Samen met onze klanten werken we aan slimme, doelgroepgerichte, gebruiksvriendelijke, digitale oplossingen en zetten we de mens altijd centraal. Sinds jaar en dag realiseren we websites voor verschillende ziekenhuizen en andere zorginstellingen.

Human Digital is met recht een ‘people first agency’ te noemen. Ze weten zich al 10 jaar als geen ander in te leven in onze doelgroep waardoor onze website een voorbeeld is geworden voor andere ziekenhuizen.

Mike Lina
Online communicatieadviseur
Groene Hart Ziekenhuis
Wij werkten al met...
  • Logo Groene Hart Ziekenhuis
  • Logo AMC
  • Logo Care2Care
  • Logo Amaris
  • Logo Gedeelde Zorg
  • Logo ExpertCare
  • Logo Flevoziekenhuis Almere
  • Logo Heliomare
  • Logo ExpertCare
Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.